اموزش چاپ و طراحی

اموزش چاپ و طراحی

اموزش چاپ و طراحی

اموزش چاپ و طراحی

  • ۰
  • ۰

طراحی چیست

رای استفاده های دیگر، نگاه کنید به طراحی (ابهامزدایی).

طراحی یک مشخصات یا طرح ساخت و ساز یا فعالیت است یا نتیجه آن طرح به صورت نمونه اولیه، محصول به پایان رسید یا فرایند است. "طراحی" به عنوان فعل بیان فرآیند توسعه چنین طراحی را بیان می کند. در بعضی موارد، ساخت مستقیم یک جسم بدون برنامه پیشنهادی صریح (مانند صنایع دستی و برخی از مهندسی، برنامه نویسی، و طراحی گرافیک) نیز به عنوان یک فعالیت طراحی طراحی شده است. همان کلمه نیز برای رشته گسترده ای از طراحی طراحی شده است که شامل مهندسی و هنرهای کاربردی می شود. [نیازمندی های ارجاعی] نمونه های عمده طراحی شامل طرح های معماری، نقشه های مهندسی، فرآیندهای کسب و کار، نمودارهای مدار و الگوهای خیاطی هستند.

فرد یا سازمان تولید کننده طراحی یک طراح است که اصطلاح برای افرادی که به طور حرفه ای در یکی از زمینه های طراحی حرفه ای کار می کنند، معمولا تعیین می کند که کدام منطقه مورد توجه است (مانند طراح پارچه، طراح مد ، طراح محصول، طراح مفهوم، طراح وب (طراح وبسایت) یا طراح داخلی). دنباله ای از فعالیت های طراحان فرآیند طراحی است در حالی که مطالعه علمی طراحی به نام علم طراحی است. [2] [3] [4] [5] طراحی اغلب برای رسیدن به اهداف و محدودیت های طراحی خاص انجام می شود و اغلب انتظار می رود برای تعامل با یک محیط خاص. [6] طرحها ممکن است به ملاحظات زیبایی شناختی، عملکردی، اقتصادی و یا اجتماعی-سیاسی مربوط شوند. روند ایجاد یک طراحی می تواند مختصر (یک طرح سریع) یا طولانی و پیچیده باشد، که شامل تحقیقات، مذاکره، انعکاس، مدل سازی، تنظیم تعاملی و طراحی مجدد می شود.
فهرست

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • فرشد حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی